October 7, 2011

Like punching in a dream

HOME SWEET HOME!
-> Tumblr pic.. ~Good to be home~

Hey peeps! My day today was nothing special, I had school and then went straight home from hostel.. And.. Sorry for the long silence from me.. I've been so busy lately with KEM KADET POLIS and the EXAM.. I didn't went home last week because of this camp.. But, seriously, sumpah best that kem.. Dekat Bukit Rokan area Gemecheh, Negeri Sembilan..

Kitaorang pergi that kem polis on 30 Septempber-3 October.. First day, ingat tak nak tidur cause kene berkumpul dekat bas pukul 4.30am like that.. But then, akhirnya tertidur jugak disebabkan hawa nafsu..merepek lah kau..Sokay lah.. lastly pkul 5.30 kiteorg bertolak.. :-) Sampai kat tempat kem pukul 12.00 pm like that.. Sampai je terus pasang khemah then masak.. First day was okay larh.. 

Then, hari kedua plak, air buat hal..tetiba menghilangkan diri.. sumpah macam taik je time tu.. Haishh.. X pe.. Nasib baik aku wujud lagi dlm dunia indah ni.. Aku baru blajar potong sayur sayur and masak nasi hari tu.. Seriously, x de lah susah sangat nk buat.. Even aku ade buat yang tak betul..

Next day was okay la jgak..On Monday baru kiteorang balik.. Sampai maktab pkul 6.30.. Best news ptg tu is kpo dikecualikan from pergi prep mlm..wootss! :-) Sumpah best kem tu even tak de air.. sokay lah..Janji boleh hidup, kan? Banyak pengalaman dapat from that kem.. hujan panas ribut yang membuatkan khemah aku kepam pon dikira pengalaman la jgak.. :-) 

p/s -> cari lah mane aku.. ok.. 7 dari kiri yang berdiri itu lah aku..cehh.. bajet korang nk tau je kan ?  Gambar memang x boleh nk kecil lg lah,kan?

Now I need to stop writing, because I need to do science folio and nak jahit baju for seni.. Thank god cause baju da nk siap.. Sorry ifa cause aku x banyak terlibat dlm jahitan.. Banyak jahitan kau je aku tengok.. Bagus.. Nanti da besar kau buat baju suami kau plak.. :-) Bye peeps! ~