November 4, 2011

~I wanna go someplace where no one knows my name~

~dream?~
Heyhey! Sorry for not posting for a long time but I just got busy with studying..cehh! bangga btol aku study..well, of course la study since final exam dah melanda..Lucky I still alive..HAHA XD My mom suruh belajar betul2 for the final.. Okay mama :-)

Tomorrow's Raya Haji,aite? Can't wait.. My family decided nak buat BBQ depan rumah..So, say yes to us! Okay, merepekk.. Mama suruh tolong but aden buat alasan nk study..Cehh!.. Klau suruh aku tolong bab-bab memasak nie aku memang terlebih handal tak terkata lah kan.. Potong bawang time kem k-po haritu pon tak betul.. HAHA 

Kay la..Nak cakap pasal ape lagi ek? Rasanye x de pape kowt..oh lastly, baru teringat, Pray for my final exam okayh? Amin..Lol..Bye nak sambung baca Sejarah.. :D
~Assalamualaikum~