December 3, 2011

The Girl Stood Under Scintillating Stars~

Isn't she cool?

Assalamualaikum and Hey! :-) Today's is nothing special.. Sehari suntuk menghadap tv and sumpahh! X sentuh homework hari nie.. Dah la baru Math and Pai je siap..Ok, tonight nak siapkan BM.. Anyway, tomorrow's my very special day! LoL :-) I've so many wishlist for this year.. And I love the set up my dad made for tomorrow's program..cehh! program ke? 

Know what? My weight dah naik kott! Rugi je turun 4kg time kem kadpo hari tu.. Ayah suruh ikut jogging with him every morning starting yesterday.. Even a friend of mine pun cakap aku dah berisi.. Huhu Sedih pilu je hati aku mendengar.. apahal aku overr?  It's okay lah..aku pun teringin nak kuruskan badan.. Kalau menjadi lah.. Huhu :-( Wish me luck with that? 

Okay lah.. Gotta have a bathe then do whatever I supposed to do.. 
ByeBye :-)