December 31, 2011

I said you were special, not unique ~

found this somewhere~ Amazing :)

Assalamualaikum ! Hey ! Tadi stalk tumblr orang.. Banyak gila reblog about One Direction.. Sumpah diorang cool gilaa.. LoL :) Okay.. Stop ! Oh ! cair kot tengok HARRY STYLES menangis.. Oh ! Sapa lah mereka yang bodoh hantar text dekat dia kata hate you blablabla.. My favourite is LOUIS TOMLINSON.. :-) Okayh ! End of that topic.. So ? What now ?

Yesterday went to Maths Clinic.. Yeah ! The last day of classes ! Time aku dah get along dengan group aku jugak dah last class.. Time aku dah mula active-kan diri jugak lah dah last class.. Sir Hafiz hari tu comel oh ! Dia tanya kitaorang something then aku and member aku tercakap kuat gila then merajuk dengan kitaorang.. Oh ! jelir-jelir lidah lagi tu.. Nak ugut bagitau mak dia la kata mak dia garang.. eheh ! Dia tak tau yang tu last class aku.. Then gf dia call bersayang sayang tu.. Haha ! Dia cakap memang slow tapi dah aku duduk depang sekali dengar la.. Dah la dekat whiteboard dia tulis besar besar - "Hafiz kacak !" Eh ! perasan gilaa.. 

And and, time Sir Shahiran ajar Sejarah jugaklah rahsia aku terbongkar.. Oh ! Segan gilaaa... Rahsia yang pelat satu huruf tu.. ARGH ! Budak laki semua gelak macam takde hari esok.. Sir suruh aku sebut banyak perkataan yang ada huruf tu.. Aku jadi bahan gelak.. Oh yeah ! So cool not ! Ahh ! Tak nak cakap benda tu la.. 

And and, macam biasa time balik perkenakan myself Crunchie and Waffle.. Oh ! Yummies ! Oh ! It's 7.25 pm already and aku pun belom mandi.. So? Bye ! :)

Ehh ! blom.. Jangan pergi lagi.. If korang seorang yang permurah, tekan je 
Tekan je, tak payah buat apa apa.. Tekan then tutup pun takpe.. Pemurah la jugak tu :) Thanks !

One Direction ! :)