December 13, 2011

You not ugly, society is~

And I need a new story of life~

Assalamuaikum ang Hello ! :D Just got back from Maths Clinic and everything's great ! :) And what, my Maths tutor is quite handsome.. Eheh Gatal jap.. Sir Hafiz namanya.. Huhu.. Seriously, dia ajar kitaorang macam dia ajar kawan dia je.. Sumpah cool.. Gila semangat dia ajar.. Tapi respons yang dia dapat diamm je.. Haha.. Ayat basic dia 'Kurang ajar ek korang tak nak cakap dengan saya' ~ version cool.. :)


 I think majority Math teacher are handsome laa..See ha ? 
- Cikgu Kefli at my maktab pon not bad.. Masa muda dia good looking.. I can tell
- Cikgu Wan teacher Math at my primary school memang muda + handsome.
- Sir Asraf tutor Math Clinic Form 1 handsome 
- My cousin teacher Math handsome..

S.Hafiz - "Apa maksud AAG ? Name anak ke ?"~ dekat my calculator
Me - ~X de respon from me~
S.Hafiz - "Oh ! X nak cakap dengan saya eh ! Berlagak betul kamu "~ Version cool
Me - "Eh ! x la.. Actually tu nama anak kucing kat rumah tapi dah mati"~ actually xde kucing kt rumah :p
S.Hafiz - "Oh ! Kasih seorang pembela kucing macam tu ye ?"~ sir merepek

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Balik je terus join my parents tengok cerita Korea.. Jangan x tau ! My parents minat drama Korea and my mom minat lagu 2p.m tau ! Huhu :-) Okayh ! Stop ! Iklan kat tv dah abis.. Nak sambung tengok Pure Pumpkin Flower on channel 393 HikHok !