November 21, 2011

Sometimes, lies just spread like your legs did

Gambar nie x lawa mane pon..Dah2..X pyh tgk..Bca kat bawah ni.. If x nk bace, please say ByeBye and close window nie :D


Hey Hey Readers! :-) Cehh! Bajet aku ade readers je, kan? X pe..biar aku cakap sorang - sorang.. Hmm.. Actually tengah boring like hell.. xtaunkbuatape.. Hari penat gler but boring..
Just got home from Low Yat with my parents.. Bla bla bla beli barang then terus balik.. :D
On our way home, bukak FLY FM macam biasa then keluar lagu Price Tag.. Ayah dengar chorus die then gelak - gelak x tau asal but sampai je next chorus ayah terus nanyi sama chorus die sampai chorus last.. My dad's awesomee :-D..Habis je lagu tu, ayah nyanyi lagi but this time die translate-kan dlm Bahasa Melayu.. Like this, Ini bukan tentang duit, duit, duit..Bukan pasal duit,duit,duit..Blablabla..Gelak habis kot kteorang dlam kereta..:-)

Ayah ade bukak citer-citer lame.. Sumpah lawak..Waktu nie aku kecik lg like 2yearsold and time tu ayah belom bersara.. Pak Husin, driver ayah dulu-dulu  mandi kolam dengan abang2 aku dengan pakai spender je..ade ke patut.reason die sebab tgk abg2 aku pakai yang sama..sumpah x malu..ayah citer pon tersekat-sekat coz tahan gelak.. But, sumpah rindu Pak Husin.. Ayah banyak cter pasal die yang aku manja dengan die. Kalau aku kenal die sekarang kan best.. Tapi skarang Pak Husin halehwalkokurikulum dkt maktab KKB aku ade la..

Now I need to stop writing, because I need to do homeworks yang sudah diketahui berlambak.. Gonna start with Math :-) Dah x de pape nk cerita lagi so ByeBye 
:-)