December 17, 2011

No heart, no soul~

I am now~

Assalamualaikum and Hai ! :) So, here I am in my room reporting right after got back from Malacca and Putrajaya.. Had so much fun today.. Dalam kereta, YA ALLAH ! Dah macam kedai kopi dah.. Gelak je memanjang.. Nak tidor pun susah.. 

Sampai rumah nenek nak masuk x boleh cause xde kunci.. So my two big bros lawan siapa yang dapat kait buah rambutan paling banyak.. Me ?? Haha.. Just tukang kutip + makan + gelak.. Tapi banyak semut kot.. Tak tau lah apa jenis binatang tu.. Bentuk badan macam semut but mama cakap it's sere----- apa ntah x tau.. Benda tu gigit je dekat kaki je, kitaorang buat shuffle tak jadi.. Ye lahh kan, sakit kot.. Sampai dekat badan pun benda tu gigit.. Bermacam tarian kitaorang buat cause benda alah tu punya pasal.. HMMPH !!

My fav part was jumpa my uncle at Putrajaya.. You can say, my favourite-beloved-best-handsome uncle.. He'd always give me semangat for school.. Without him, tak masuklah aku MRSM.. Ye laa.. DIa Pengarah MARA memang la senang nak mintak tolong.. HIKHOK !! :) :D So, aku jumpa my cousin.. Eh !! main kenyit mata pulak dia dekat aku.. Meluat aku tengok.. Nak je sepak macam dulu-dulu.. Huhu.. Too bad, we're not so very close like we used to.. :p Actually aku pun lupa apa nama diaa.. Haha

On our way home, waktu tengah jam dekat Ampang, aku nampak ada budak Cina pandang pandang aku sambil KOREK HIDUNG dalam kereta.. EWW ! Gross gilaa ! Then sampai rumah terus jadi laptop-whore.. haha.. Actually, aku sepatutnya pergi majlis akad nikah cousin aku  malam nie.. Tapi, disebabkan taknak pakai baju kurung punya pasal malas lah nak pergi.. Pergi dewan kahwin je esok..  Esok baru rajin nak bergaya.. hikhok.. Baru boleh jadi cam-whore with cousins macam time open house haritu.. :) So bye for now..
:)