December 18, 2011

Your weapon is your voice

Just a random pic from TUMBLR~

Assalamualaikum ! Hey ! :) Just got back from cousin's Big Day ! It's her wedding ! Super meriah there ! Aku just jadi photographer x berbayar je.. Sedang sedang tangkap gambar, my eldest bro panggil kononnya nak bagi penerangan pasal DSLR untuk aku and my other bro.. But, dia sendiri amik gambar yang x focus kepada target sebenar.. Lepas give up jadi guru fotografi tak terlatih dia terus cabut.. Then tanya dekat mana penutup lens.. HAISHH ! Satu meja kitaorang cari benda alah tu punya pasal.. Lastly, jumpa jugak bawah meja after satu round pusing satu dewan tu.. Tak pasal pasal makcik dekat meja tu suspen kitaorang asyik usha usha bawah meja tu.. Ambil kau, kena pandangan slight.. Sabo je lahh.. :D

Pastu Jumpa some soon-maybe-to-be-my seniors.. It's my cousin's friends.. Actually diorang pernah pergi lawatan to maktab aku.. Just a school trip.. Jumpa diorang aku ingat nama but tak ingat yang muka.. Huhu.. Ingat nak lepak dengan diorang tapi dah nak balik time tu.. :( Kesian my family nak balik nak cari aku satu dewan tak jumpaa.. Rupa rupanya aku dekat atas pentas lepak dengan my cousins.. huhu :) Terus je balik time tu.. 

Sampai je rumah, family Mokteh dah ada depan rumah.. Diorang tumpang solat dekat rumah.. Aku jadi babysitter jap.. Ahaks ! Then diorang balik kitaorang join family HAZAMA AF nyanyi lagu HAPPY BIRTHDAY.. And yes ! HAZAMA AF9 is my neighbour.. Aku pun baru tahu time open house haritu.. Kitaorang nyanyi je tak tentu pasal depan rumah.. Join nyanyi je bukan join ber-party tau ! Diorang buat party sampai berkhemah kot.. Sumpah meriahh ! 

Naik bilik terus mandi and jadi laptop-whore like always.. LoL XD.. Kay bye..
ASSALAMUALAIKUM ! :-)

SajeSaje ;D ~LOVE 1D~