March 15, 2012

It's better not to know things sometimes :)

:)

Assalamualaikum ! And Hello Ello ! :) 
Act tak tahu nak cakap pasal ape. So baca je lah benda merapu kat sini : ) Today I woke up VERY early in the morning like 8.00 am.. Big clap for that ! : D Bangun je terus continue buat BM yang sememangnya banyak lagi.. Got tuition on 10.00 am.. Belajar science chapter 7 and 8 about electricity and sumpah macam ape je tajuk tuhh. I tell you this, SUSAH WEHH ! Lagi lagi bab Generation of Electricity.. Aku dengan segala hormatnya lagi nantok cuba untuk memahami that chapter.. :)

Then balik je terus salam my aunties yang datang.. My Aunt Ju terus tarik aku ke dapur and ? JYEAH ! I got sourvenirs from New York.. Thanks Aunt ! :) Loving Tiffany Co. <3 Then peluk cium blablabla diorang balik Putrajaya.. 

And here I am reporting in my room on 1.05 pm right after had a brunch and now currently listening to Gotta Be Somebody by Shane Ward saying I'm gonna head to HUTAN LIPUR AMPANG to do the Kerja Kursus Geo yang sememangnya my favourite NOT ! Sumpah tak suka buat benda shit ni.. Even my sis pun cakap macam kene buat thesis.. 

Now I gotta continue with the BM before get ready for Geo.. So byebye for now :)
Assalamualaikum ! :)